השכרת ציוד רפואי

תוכן עניינים

ציוד רפואי ומכשור רפואי  אשר מתוכנן ומיוצר תחת תקני בטיחות מערביים ואבטחת איכות – הם זה דבר יקר עבור לקוח הקצה ברוב המקרים.

ציוד רפואי מתחלק ל-2: ציוד מתכלה וציוד קבוע.

  •  ציוד רפואי מתכלה זה מוצרים חד פעמיים אשר בשימוש בבדיקות וטיפולים שוטפים. עלותם כבודדים היא נמוכה – הם נקנים בכמויות גדולות ומושלכים לאשפה לאחר השימוש.
  • ציוד רפואי קבוע מנגד, הינו ציוד שנמצא בשימוש (אבחונים וטיפולים) במוסדות הרפואיים השונים עבור מספר רב של שימושים ועלותו כמובן בהתאם – יקרה הרבה יותר מזה של הציוד המתכלה.

אולם מה קורה כאשר הצורך בציוד זה, הוא נקודתי הוא לתקופת זמן מוגבלת למדי? אז רכישתו של ציוד זה, נעשית לא כדאית כלכלית עבור המוסד הרפואי ולמקרים כאלה בדיוק, ישנו מענה בצורת השכרת ציוד רפואי מחברות ייעודיות בתחום.  

השכרת ציוד מגלמת בתוכה מספר יתרונות:

  • חדשנות טכנולוגית – השכרה של מכשור רפואי, מאפשרת למוסד הרפואי את היכולת להחליף את הציוד לדגם המתקדם ביותר בקטגורית השימוש הרלוונטית עבורו, אחת לתקופה בשל חוסר המחויבות שלו לשימוש ארוך במכשיר, להבדיל ממכשיר קנוי.
  • שירות ואחריות- האחריות על תחזוקת הציוד הרפואי שנמצא תחת חוזה השכרה, מוטלת על החברה המשכירה. בכל מקרה של אי תקינות, פשוט יוצרים קשר עם החברה ממנה שכרתם את הציוד והם אמורים לתת לכם מענה מהיר, למשל בדמות החלפת הציוד.
  • עלות – אולי היתרון הבולט ביותר בהליך השכרת מכשור רפואי. במקרים לא מעטים, בהם למוסד הרפואי (מרפאה, בית חולים) יש צורך בציוד מסוים לזמן קצר, אין ספק שהאופציה של השכרת ציוד רפואי, היא אידיאלית מבחינת חיסכון כספי.

בקרב מרבית ספקי הציוד הרפואי , כדוגמתנו במאיר רוז – אופציית השכירות או ההשאלה, הינה גמישה וישנם חבילות השכרה לטווח קצר ולטווח ארוך, כך שסביר מאוד שתמצאו מענה אידאלי לצרכים הרפואים שלכם או של יקירכם.

השכרת ציוד רפואי אצלנו, כוללת ציוד רפואי לחולים יחידים והשכרת ציוד כירורגי לבתי חולים, רופאים ומרכזים כירוגיים.

כל רישום ציוד רפואי כולל בתהליך השכרת  ציוד רפואי , רצוי שיתרחש באמצעות קשר ישיר לספק באמצעות טלפון, דואר אלקטרוני, צ'אט חי ועוד.

איזה ציוד רפואי להשכרה זמין אצלנו בחברה?

ניתן לשכור ציוד רפואי כגון:  כיסאות גלגלים, רמפות, מאווררים CPAP, מיטות אשפוז, ריכוז חמצן נייד, ציוד הדמיה, אלונקות ניידות, משאבות אינפוזיה,  מכונות הרדמה, מכונות אולטרסאונד, מכשירי אוטוקלאב ועוד.

חברת מאיר רוז מדיקל מציגה גם שירות השכרת מיטות בית חולים חשמליות למחצה, מיטות חשמליות מלאות וכד' – בהתאם לצורכי המטופל.

יש מספר דברים שיש לזכור בעת בחירת מיטת אשפוז: סוג של מסגרת, מזרן ואביזרים / פונקציונליות. התייעצו עם רופא מומחה ופנו לאחד הספקים להשכרת ציוד רפואי, למשל באמצעות ממשק האתר: RentItToday.com

השכרת ציוד רפואי עבור אשפוז בית היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בשנים האחרונות – השכירות היא דרך מצוינת במציאות הנוכחית ורצוי לשקול אותה טרם ביצוע רכישה יקרה ומיותרת של ציוד רפואי לשימוש בפרק זמן קצר. השכרת ציוד רפואי לבית לטווח קצר שיקום / התאוששות , היא לעתים קרובות יותר מעשית והגיונית מאשר רכישת ציוד יקר.

ליצירת קשר בכל נושא הקשור לציוד ומכשור רפואי יד שנייה ולציוד רפואי להשכרה – בפרט, מלאו את הטופס ואנו ניצור עמכם קשר בהקדם.

השכרת ציוד רפואי - מאיר רוז מדיקל