ציוד רפואי לבית – מידע שכדאי לדעת!

תוכן עניינים

החיים מזמנים לנו חוויות רבות, אשר חלקן משמחות ולצערנו חלקן האחר צפוי להיות עצוב, מאתגר ומורכב נפשית ופיזית. 

אחת החוויות הלא פשוטות והכמעט בלתי נמנעות היא, הופעתן של מגבלות פיזיות שצצות בחיינו בעקבות הזדקנות, מחלות שונות ופציעות.

המגבלות הפיזיות/קוגניטיביות מצריכות בחלק מהמקרים ליווי רפואי בבית המטופל, שעשוי להימשך ימים, שבועות ואף שנים. הטיפול הרפואי-ביתי מצריך מאיתנו לעיתים לשכור או לרכוש ציוד ומכשור רפואי המסייע למטופל ולמקורביו, להמשיך בשגרת חיים כזו או אחרת. 

אם בעבר היה ניתן למצוא מכשור וציוד רפואי במרפאות, מעבדות ובתי חולים בלבד, הרי שהיום המצב שונה בתכלית היות והתפתחה מתודולוגיה לפיה ניתן (ואף רצוי במקרים מסוימים בהם יש חשש לחשוף את המטופל לזיהומים הקיימים לעיתים בבתי החולים) לבצע טיפולים שונים גם בבית ובעקבות כך גדל פלח השוק של הציוד הרפואי הרפואי הביתי בקרב יצרני המכשור וציוד רפואי.

מכשור וציוד רפואי ביתי מצויים בשימוש בקרב חולים כרוניים, אנשים המשתקמים מאירועים בריאותיים, כדוגמת: אירועים מוחיים ולבביים וגם אצל אנשים הזקוקים להם עבור מעקב וניטור עקביים אחר מצבם הרפואי (לדוגמא אנשים הסובלים מיתר לחץ דם וחולי סוכרת) וגם בקרב חולים סופניים.

במאיר רוז מדיקל, תוכלו למצוא מבחר ציוד רפואי ביתי מיד שנייה, במחירים אטרקטיביים במיוחד, למשל: מד סטורציה ביתי, מוניטור לחץ דם, מוניטור חולה, עמודי אינפוזיה, משאבות הזנה, מכשירי אק"ג ועוד.

מכשור וציוד רפואי ביתי – היתרונות

  • ציוד רפואי ביתי, מאפשר לפציינט השגחה וטיפול רפואי מבלי להקשות עליו (ולעיתים אף לסכנו) בכך שיאלץ לצאת מביתו. בצורה זו, המטופל זוכה לטיפול ומעקב בריאותי הדרושים לו, ללא גיחות למעבדות ומרפאות וללא אשפוזים במוסדות בריאות ציבוריים אשר עלולים לחשוף אותו לווירוסים וחיידקים מסוכנים לו וגם לפגוע במצב רוחו ובמורל שלו. 
  • העובדה שיש מכשור וציוד רפואי ביתי, עשויה להגדיל את תחושת הביטחון של המטופל
  • ציוד ומכשור רפואי ביתי מסייעים לחולים כרוניים לשהות בביתם- אין צורך לנייד אותם (מה שעלול להגביר את המכאובים).
  • מכשור וציוד רפואי לבית מאפשרים לחולים סופניים לסיים את חייהם בסביבה הנוחה והמוכרת ולבצע את תהליך הפרידה כשהם מוקפים ביקיריהם (הקלה גם לקרוביו כמובן).

למה כדאי לכם לרכוש ציוד רפואי לבית במאיר רוז מדיקל?

אנחנו בין החברות המנוסות ומקצועיות בתחום הציוד ומכשור רפואי בישראל, בזכות פעילות שהחלה לפני כמעט 30 שנים (נוסדנו ב-1995) והולכת וגדלה עם השנים. התמחותנו העיקרית היא ייבוא ושיווק של מכשור וציוד רפואימיד שנייה, ממיטב היצרנים בענף: TUTTNAUER, FUJINON, GE   WELCH ALLYN Drager ועוד ומכירתו למוסדות רפואיים פרטיים וציבוריים, לאחר שבדקנו את תקינותו, הכשרנו אותו לעבודה (באמצעות טכנאים מומחים בתחום) והענקנו אחריות של 3 חודשים על תקינותו. בצורה זו, לקוחותינו הרבים יכולים ליהנות מציוד רפואי ביתי או מוסדי במחירים מאוד משתלמים (שאינם דומים למחירים בקטגוריית הציוד שנמכר מיד ראשונה) מחד ומראש שקט בנוגע לטיב ובטיחות הציוד ומכשור מאידך.

בנוסף לייבוא ומכירה של הציוד הרפואי, חרטנו על דגלנו מטרה במאיר רוז מדיקל, לתת ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר בענף. את המטרה הזו, אנו משיגים באמצעות האפשרויות שאנו מעמידים בפני קהל לקוחותינו- השכרת ציוד ומכשור רפואי, ייעוץ וליווי מקצועי טרום הקמת מרפאה והתאמת הציוד לתפקודיו הנדרשים של המוסד הרפואי הספציפי.

זקוקים לעזרה במציאת מוצר רפואי מיוחד? לא מצאתם את הפריט המבוקש אצלנו באתר?

קטגוריית הציוד רפואי לבית כוללת בתוכה מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים- עבור מנעד רחב של צרכים, מוגבלויות וקשיים. לנו במאיר רוז מדיקל, יש בכל רגע נתון, מלאי גדול של פריטים המתאימים לשלל התמודדויות וקשיים, אך בהחלט ייתכן ותצטרכו מוצר מסוים עבור אבחון/טיפול רפואי ולא יהיה לנו אותו זמין במחסן. עבור מקרים אלה בדיוק, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו במספר: 03-9561488 ואנו נעשה כל שביכולתנו כדי לאתר עבורכם בארץ או בחו"ל, את הציוד שאתם מבקשים ולספק לכם אותו במהירות ובמחיר ללא תחרות!

מכשור וציוד רפואי ביתי - מאיר רוז מדיקל
ציוד רפואי לבית - מאיר רוז מדיקל