פתרונות הנגשה ביתיים

תוכן עניינים

זקוקים להתאמה והנגשה של הבית שלכם לכיסא גלגלים? קיימים כיום פתרונות מתקדמים בשוק שיאפשרו לכם ליהנות מאיכות חיים משופרת במינימום מאמץ! רוצים לשמוע עוד פרטים? הנה מספר פתרונות הנגשה ביתיים שישפרו לכם את החיים. 

כיצד להנגיש את הבית לכיסא גלגלים

אם אתם זקוקים לכיסא גלגלים על מנת להתנייד באופן קבוע, הנגשת הבית שלכם היא משימה חשובה במיוחד. הדרך להנגשת הבית לא צריכה להיות משימה מסובכת מדי, ועם סיוע מתאים תוכלו להנגיש את הבית תוך פרק זמן קצר במיוחד. קודם כל חשוב להעריך איפה אתם זקוקים לשינויים בבית. אם יש אזורים ספציפיים אליהם קשה להגיע עם כסא הגלגלים אלו הם האזורים בהם כדאי להתמקד ולמצוא עבורם פתרון הולם. 

פתרונות לעלייה במדרגות

אם אתם גרים בבית בו קיימים מפלסים שונים, הנגשת גרם המדרגות היא שלב משמעותי בהנגשת הבית. דרך נוחה וקלה לעשות זאת זה באמצעות מעלון מדרגות. מעלון מדרגות הוא מכשיר מיוחד המתלבש על גרם המדרגות ומאפשר חיבור של כיסא הגלגלים. המעלון מאפשר מעבר פשוט בין קומות ולא דורש לזוז מכיסא הגלגלים! במידה ויש לכם גרם מדרגות בבית מומלץ להיעזר בחברה מקצועית ולהתאים מעלון שיתלבש על המדרגות בצורה הבטוחה ביותר. 

הנגשת חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים בהם נדרשת התאמה משמעותית. חברות שיפוץ וקבלים פרטיים רבים יוכלו לעזור לכם להפוך את חלל האמבטיה לחלל שפשוט וקל להכניס אליו את כיסא הגלגלים. הפיכת המקלחת למקלחת המאפשרת הכנסה של כיסא גלגלים יכולה להקל עליכם באופן יומיומי, ומדובר לרוב בשיפוץ פשוט במיוחד שלא אורך זמן רב. התקנת מעקה בטיחות הוא גם הליך נדרש להנגשת חדר האמבטיה שיעזור לשמור על ביטחונכם, ומומלץ לתאם את התקנתו עם אנשי מקצוע מנוסים שמבינים בהנגשה ויודעים להתאים את החלל למצב הנדרש. 

התקנת מעקות בטיחות

שינוי קטן כמו התקנת מעקה בטיחות יכול לעשות שינוי משמעותי! התקנת מעקות ברחבי הבית יכולה למנוע מעידות ופציעות ולכן מדובר בהנגשה ששווה להשקיע בה! את המעקה ניתן לשים במקומות רבים בבית, ובפרט במקומות כמו חדר השירותים או חדר השינה. שימו לב כי ההתקנה נעשית בגובה כיסא הגלגלים כך שיהיה לכם נוח לאחוז בבטחה במעקה. 

הנגשת הבית לשיפור איכות החיים

איכות החיים עם כיסא גלגלים לא מוכרחה להיות ירודה! אתם יכולים בכמה צעדים פשוטים לדאוג לכך שהבית שלכם יהיה מותאם אליכם ולא להפך. אם אתם מרגישים שאתם נתקלים בקשיים באופן יומיומי בביתכם, דעו כי זה לא חייב להיות המצב וניתן וגם רצוי לשפר אותו. התייעצו עם חברה המעניקה פתרונות הנגשה ותבררו כיצד אתם יכולים להתאים את הבית שלכם כך שתוכלו להשתמש בו בחופשיות ובצורה נוחה עבורכם. 

פתרונות הנגשה ביתיים - מאיר רוז מדיקל