ציוד רפואי לבתי חולים ומרפאות

תוכן עניינים

כל מוסד רפואי, מוסד שיקומי ואפילו מרפאות אלטרנטיביות, נדרשים לרכוש ציוד ומכשור רפואי עבור הטיפול בפציינטים. הכוונה היא למנעד רחב מאוד של פריטים המשתייכים למאות רבות של קטגוריות שימוש, כגון: ציוד דיאגנוסטי (אבחוני) וטיפולי, מערכות עיקור וחיטוי, מיטות אשפוז וניתוח, כסאות גלגלים, ציוד רפואי מתכלה-חד פעמי ועוד.

לא משנה איזה מוסד רפואי אתם מייצגים: מרפאה פרטית, מרפאה מטעם קופת חולים או בית חולים ציבורי, אצלנו במאיר רוז מדיקל תוכלו למצוא את הציוד רפואי והייעוץ הטכני שיתאים לכם ולמטופליכם.

תוכלו למצוא אצלנו ציוד רפואי למרפאות, מיד שנייה, באיכות מעולה (לאחר בדיקות מקיפות של טכנאי המכשור המומחים שלנו ועם אחריות ל-3 חודשים) ובמחירים תחרותיים.

איזה ציוד רפואי למרפאות ניתן לרכוש אצלנו?

חברת מאיר רוז מדיקל, מספקת ציוד רפואי לעשרות רבות של בתי חולים, קליניקות פרטיות, מעבדות, מכונים רפואיים ומרפאות וטרינריות – מזה קרוב ל-30 שנה (פועלים משנת 1995). בין קטגוריות הציוד ומכשור רפואי יד שנייה שתוכלו למצוא אצלנו: אוטוקלבים, מכשירי הנשמה, אקו דופלר, מכשירי אולטרסאונד, מכשירי אק"ג, דפיברילטורים, מכשירי הרדמה, מוניטור הרדמה, שולחנות ניתוח, מנורות ניתוח, עמוד אינפוזיה ועוד. אנו מחזיקים במלאי רחב מאוד של ציוד רפואי יד שנייה למרפאות – מקטגוריות שימוש רבות, אך אתם בוודאי שואלים את עצמכם אם אנחנו ב"מאיר רוז" יכולים לספק לכם כל פריט רפואי שתצטרכו ותשובתנו היא, שלא הכל יהיה זמין במלאי בכל רגע נתון, אבל…

כאשר לקוח כלשהו פונה אלינו ומבקש ציוד רפואי מסוים שאינו נמצא במלאי שלנו, אנו נדאג לאתר עבורו את הציוד המבוקש (בין אם בארץ ובין אם מחוצה לה) ונמכור לכם אותו בהקדם – לא לפני שנוודא שמצבו ללא דופי והוא מאפשר לכם עבודה בטוחה איתו לאורך זמן רב. אך כאן לא נגמרת ההתקשרות שלנו מולכם ואנחנו במאיר רוז מדיקל, נדאג להעניק לכם מעטפת הכוללת הדרכה על הציוד אותו רכשתם וגם הנחיות והמלצות לטיפול ותחזוקה, על מנת לשמור על הפריטים שמישים כראוי, לאורך זמן לא מבוטל.

ציוד רפואי לבתי חולים - מאיר רוז מדיקל

מה כדאי לכם לבחון לפני רכישת ציוד רפואי למרפאה שלכם?

כאשר אתם חושבים אודות רכישת ציוד רפואי לבתי חולים ומרפאות, תוודאו שהספק הפוטנציאלי, עומד ב-3 משתנים חשובים אלה, עבור המוסד הרפואי שאתם מייצגים:

  1. קבלת מוצרים איכותיים לשימוש מיידי במרפאה (כולל קבלת הדרכה בהפעלתם)- אנו מייבאים ומשווקים מגוון ציוד רפואי יד שנייה, מהיצרנים הבינלאומיים המובילים בענף (אנו מקפידים על רכישת ציוד העושה שימוש בטכנולוגיות עדכניות בלבד) ואחראים על בדיקתם באופן יסודי, לפני שהם נמכרים ומועברים אליכם. בנוסף לכך, נדאג שאתם תתנו לנו את החותמת הסופית על העסקה, רק לאחר שתהיו בקיאים לגמרי בהפעלתו אצלכם, לאחר הדרכה של מומחה מטעמנו.
  2. עמידה בזמנים כחלק מהאג'נדה המקצועית שלנו – דבר טריוויאלי מבחינתו בעבודה מול מוסדות רפואיים (שחלילה לא יכולים להיתקע ללא מכשור וציוד מתאים לעבודה מול פציינטים) ובכלל כעסק רציני שמספק סחורה כלשהי לעסק אחר (B2B). אנו מחויבים לתאריכי היעד שסוכמו עם לקוחותינו בעת ההזמנה.
  3. תמחור תחרות- בזכות העובדה שאנו מספקים לכם ציוד רפואי למרפאות, שהיה כבר בשימוש קודם לכן ("יד שנייה"), אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נהנים אצלנו מעלויות תחרותיות מאוד ביחס לענף הציוד ומכשור רפואי כולו. בזכות הבדיקות שהמומחים שלנו עורכים בציוד שאנו משיגים ממוסדות רפואיים ומספקים ברחבי העולם ובזכות התחזוקה שאנו מבצעים במוצרים שאנו משווקים לכם, לרוב לא תהיה לכם סיבה מיוחדת לרכוש ציוד רפואי מיד ראשונה ולשלם עליו הרבה כסף.

אתם מוזמנים להתקשר אלינו בשעות הפעילות ולבדוק אותנו. אנו מתחייבים לתת לכם הצעה אטרקטיבית עבור כל ציוד שאתם צריכים למרפאה שלכם.

ציוד רפואי לבתי חולים - מאיר רוז מדיקל