מכשור רפואי יד שנייה

תוכן עניינים

חברת מאיר רוז מדיקל הינה מהחברות הגדולות והמובילות בארץ למכשור וציוד רפואי יד שנייה.

את הציוד ניתן לרכוש או לשכור, עבור מגוון רחב של תחומים ברפואה כללית, ציוד לבתי חולים, חדרי ניתוח מעבדות ועודאנו רוכשים ציוד רפואי יד שנייה מבתי חולים בארץ ובעולם, כמו גם מרפאות פרטיות, מעבדות רפואיות ופרא- רפואיות, משפצים ומשדרגים אותו ע"י צוות טכני מנוסה ומורשה, ומוציאים אותו למכירה ישירה בליווי אחריות ושירות לקוחות מקצועי.

מכשור רפואי יד שנייה אינו אומר שהציוד אינו תקין / מושבת, או נרכש עקב כשל תפעולי.

הציוד הרפואי אותו אנו רוכשים ומשווקים, הוא ציוד תקין ושמיש אשר מוחלף ע"י ציוד תואם מדגם חדיש יותר ואנו מנצלים זאת לטובת לקוחותינו ומאפשרים להם לרכוש ציוד רפואי מיד שנייה במצב כמעט חדש, תקין, ומלווים בייעוץ והדרכה לשימוש נכון אשר יבטיח את המשך ביצועיו לאורך זמן.

חברת מאיר רוז ציוד רפואי נותנת מענה לכל צורך של לקוחותיה בתחום הציוד הרפואי יד שנייה ובנוסף למכירת הציוד, אנו גם משכירים אותו לתקופות חד פעמיות עפ"י דרישה.

היתרונות בהשכרת ציוד רפואי יד שנייה הם: במחיר- זול יותר לשכור ציוד רפואי יד שנייה במקרה והלקוח זקוק לשימוש ממוקד וחד פעמי במכשיר ספציפי, יעדיף לשכור את הציוד מאשר לרכשו. יתרון נוסף הוא, השכרת ציוד רפואי יד שנייה מחברה אמינה ומקצועית תעניק מענה מיטבי וטיפולי למכשירים המוצעים להשכרה.

ציוד רפואי יד שנייה אינו עסק לחובבנים ולכן חשוב מאד בטרם החלטתם לבצע רכישה ו/או השכרה של ציוד רפואי שכזה, לבצע סקר שוק, לשמוע המלצות מקולגות ו/או מכרים אשר התנסו ויכולים להעיד על טיבה של החברה, כמו איכות ותקינות המוצרים אותם היא מציעה לשוק, שירות לקוחות מקצועי וכל דבר אחר שיוכל לתת אינדיקציה מיטבית יותר על החברה.

ככל שתדעו יותר- כך תוכלו לצמצם "הפתעות" שעלולות לקרות לאחר הרכישה כמו מוצר פגום ו/ו תקול, שירות לקוחות נחות ולא מקצועי, אחריות מוצר לא מלאה, שאינה עומדת בקנה אחד עם הדרישות המקובלות.

חברת מאיר רוז מדיקל היא בין החברות המובילות את ישראל מבחינת ענף המכשור וציוד רפואי יד שנייה בארץ, ואנו מייעצים ללקוחותינו בהקמת מרפאות ומכונים פרטיים בארץ וברחבי העולם.

אנו בעלי ניסיון וידע טכני ומקצועי בתחום הציוד הרפואי יד שנייה ונותנים מענה ספציפי ללקוח באמצעות הזמנות custom made כך שאת כל השירות בתחום תוכלו לקבל במקום אחד, תחת קורת גג אחת. אצלנו!

איזה סוג ציוד רפואי יד שנייה ניתן לרכוש דרכנו?

ניתן לרכוש מכשור רפואי יד שניה למגוון רחב של פעילות רפואית:

רפואה כללית, אנדוסקופיה, ציוד לחדרי ניתוח (שולחנות ניתוח, מכשירי אוטוקלאב, מוניטורים לניטור הרדמה, מכשירי דיאטרמיה ועוד), מרפאות פרטיות, מעבדות וכד'.

ציוד רפואי למרפאות

כשמדובר בציוד רפואי לבתי חולים ומרפאות מיד שנייה, קיימת חשיבות גבוהה לאין שיעור, למוצרים בדוקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר מצד טכנאים יודעי דבר ולעמידה ללא עוררין בתקנים הרלוונטיים, על מנת לאפשר טיפול ללא רבב בחולים, תוך שמירה אופטימלית על היגיינת המכשירים והכלים.הציוד למרפאות אצלנו במאיר רוז מדיקל, כולל בין היתר את הפריטים הבאים: מכשירי אוטוקלאב, עמודי אינפוזיה, שולחנות ניתוחים, מכשירי שאיבה (סקשן), מד סטורציה ועוד רבים אחרים- כולם בדוקים באופן מקצועי ונמצאו מוכנים לשימוש ללא דופי.
 

פעילות החברה:

  • במאיר רוז ציוד רפואי ושירות בע"מ עוסקים במכירה ישירה, יצוא, קנייה, שדרוג ותיקון ציוד רפואי
  • המכשור נרכש ממיטב בתי החולים בארץ וברחבי העולם, עובר שיפוץ ושדרוג ע"י מיטב הטכנאים המורשים.
  • המכשור מוצע למכירה במצב עבודה תקין לחלוטין ובליווי אחריות ושירות לאחר המכירה ולאחר בדיקות מקיפות של טכנאים מומחים מטעמנו.

שיווק הציוד ומכשור רפואי יד שנייה בארץ מיועד ל: לקוחות פרטיים, בתי חולים וחברות לציוד רפואי.

  • בנוסף, אנו מציעים גם שירותי ייעוץ והקמת מרפאות ומכונים פרטיים ברחבי העולם, כמו גם הדרכה והכוונה בהקמת מרפאות וטרינריות.
מכשור רפואי יד שנייה: מכירה והשכרה- מאיר רוז מדיקל