מכירת ציוד רפואי

תוכן עניינים

מכירת ציוד רפואי היא היבט חשוב בתעשיית הבריאות, שכן היא מאפשרת למוסדות וספקי שירותי בריאות להעניק טיפול איכותי למטופליהם.

ישנן דרכים מספר דרכים למכירת ציוד רפואי "משומש".

חברת מאיר רוז מדיקל מציגה בפניכם את הדרכים הקיימות כיום עבור מכירת ציוד רפואי – יד שנייה / מחודש:

ראשית, מה אנחנו צריכים עבור התהליך ?

  • ייבוא או רכישה מקומית של ציוד רפואי משומש מבתי חולים, מעבדות ומרפאות.
  • בדיקת הציוד בידי טכנאים מומחים שישמישו או ישדרגו את הציוד שנקנה והיה בשימוש, בכדי להביאו למצב אופטימלי של תקינות עבור הלקוח הבא.
  • מחסן לוגיסטי – עבור אחסון הציוד הרפואי.

כיצד לבחור את הציוד הרפואי המתאים למרפאה שלכם?

כספק שירותי בריאות, בחירת הציוד הרפואי המתאים לעבודכתם, היא קריטית. לציוד שבו אתם משתמשים צפויה להיות השפעה משמעותית על איכות הטיפול שאתם מספקים למטופליכם. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק, זה יכול להיות משמעותי, להחליט באיזה ציוד להשקיע. אז מהם הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת ציוד רפואי למרפאה שלכם? הנה כמה מהם:
 
ראשית, חשוב להעריך את הצרכים של  המרפאה שלכם עפ"י סוג ואופי עבודתכם. לדוגמה, אם אתם מומחים לקרדיולוגיה, ייתכן שתזדקקו לציוד כגון: מכשירי א.ק.ג., מערכות לבדיקת מאמץ ומוני הולטר. מצד שני, אם אתם רופאים כלליים, כנראה ששתזדקקו לציוד כדוגמת: מדי לחץ דם, סטטוסקופים ואוטוסקופים.
שנית, קחו בחשבון את נושא איכות הציוד. ציוד רפואי הוא השקעה ואתם רוצים להבטיח שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר לכספכם. חשוב שתבדקו גם את המוניטין של היצרן, של ספק הציוד ואת שירות הלקוחות שלו. ספק ציוד רפואי בעל מוניטין ומקצועיות מוכחת, יציע אחריות ושירות תמיכה שיכולים לתת לכם שקט נפשי.
 
לבסוף, בדקו את עלות הציוד והשוו מחירים. אמנם האיכות חשובה מאיתן כמותה בתחום זה, אבל אתם גם צריכים לעבוד בתוך מסגרת תקציב מסוימת וציוד רפואי יכול להיות עסק יקר מאוד. כאן נכנסת לתמונה, 2 אופציות משתלמות, שאנו במאיר רוז מדיקל, מציעים לקהל לקוחותינו, כבר קרוב ל-3 עשורים: השכרת ציוד רפואי ומכירת ציוד רפואי יד שנייה.

היתרונות שברכישת ציוד רפואי יד שניה

תעשיית הבריאות היא אחד הסקטורים החשובים בעולם. היא אחראית לרווחתם של מיליונים רבים של אנשים, והיא דורשת משאבים רבים כדי לתפקד ביעילות. אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר בענף הבריאות היא רכישת ציוד רפואי. ציוד רפואי הינו חיוני לאבחון, טיפול ומעקב אחר החולים. עם זאת, זה יכול להיות יקר מאוד ומוסדות  ואנשי מקצוע רבים מתחום הבריאות, מתקשים להרשות לעצמם את הטכנולוגיה העדכנית ביותר. כאן נכנסות לתמונה חברות למכירת ציוד רפואי יד שנייה.
 
ישנם יתרונות רבים ברכישת ציוד רפואי מיד שנייה. היתרון הראשון והברור ביותר הוא חיסכון בעלויות. ציוד רפואי מיד שניה, הוא זול משמעותית מציוד חדש. המשמעות היא, שמוסדות בריאות צפויים לחסוך הרבה כסף על ידי רכישת ציוד משומש במקום ציוד "מהניילונים". זה קריטי במיוחד עבור מתקני בריאות קטנים יותר שייתכן בהחלט כי אין להם תקציב לרכוש ציוד ישר מהמפעל.
 
יתרון נוסף בקניית ציוד רפואי יד שנייה הוא נושא הזמינות הגבוהה. לציוד רפואי חדש, יכול לקחת הרבה זמן להגיע  מפס הייצור במפעל למוסד הרפואי שלכם ואילו לציוד יד שנייה, יש זמינות גבוהה לרוב. משמעות הדבר היא, שמתקני בריאות יכולים לקבל את הציוד הדרוש להם במהירות ולהתחיל להשתמש בו לטיפול בחולים.
 
בנוסף לחיסכון בעלויות וזמינות, ציוד רפואי יד שנייה הוא זהה באיכותו לזה של ציוד חדש, במידה ותחזקו ובדקו אותו כראוי ובצורה מקצועית. מוסדות בריאות רבים עשויים להסס למשמע מכירת ציוד רפואי מיד שנייה, היות והם מאמינים כי אינו אמין כמו ציוד חדש. עם זאת, עליכם לדעת שבמידה ופונים לספק ציוד רפואי יד שנייה, מנוסה ומקצועי כמו "מאיר רוז מדיקל", אתם צפויים ליהנות מציוד בדוק, מתוחזק, משופץ (במידת הצורך) ומוכן לשימוש ארוך טווח אצלכם בקליניקה (במידה ותשתמשו בו בצורה נכונה ותשמרו עליו).
 
יתרון נוסף ברכישת ציוד רפואי מיד 2, הוא היותה של הפעולה, ידידותית לסביבה. תעשיית הבריאות היא אחת מיצרניות הפסולת הגדולות בעולם ועל ידי כך שתרכשו ציוד יד שנייה, מתקני בריאות יכולים להפחית את ההשפעה הסביבתית שלהם. הסיבה הברורה לכך היא שהציוד נמצא בשימוש חוזר במקום להיזרק.
 
לבסוף, אופציית המכירת ציוד רפואי יד שנייה, יכולה לעזור למוסדות הבריאות להישאר מעודכנים בטכנולוגיה האחרונה. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, הציוד הרפואי מתפתח איתו, אך מכוני בריאות רבים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש את הציוד העדכני ביותר ועל ידי רכישת ציוד יד שנייה, הם כן יכולים לקבל גישה לטכנולוגיה העכשווית אך במחיר פחות באופן משמעותי.
 

מאיר רוז מדיקל: מקור מהימן למכירת ציוד רפואי

עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשייה, ביססנו את עצמנו כספק אמין ובעל מוניטין של ציוד רפואי איכותי. המחויבות שלנו לספק שירות לקוחות ותמיכה יוצאי דופן, זיכתה אותנו בקהל לקוחות נאמן ובמוניטין ארוך שנים של מצוינות.
 
אנו בחברת מאיר רוז מדיקל מבינים את החשיבות שבגישה לציוד רפואי אמין ויעיל וזו בדיוק הסיבה שאנו מציעים מגוון רחב של מוצרים כדי לענות על צרכיהם של אנשי מקצוע בתחום הבריאות והמטופלים שלהם כאחד. מציוד אבחון ועד מכשירי ניתוח, יש לנו את כל מה שאתם צריכים כדי לספק את הטיפול הטוב ביותר למטופלים שלכם.
 
יתרון בולט נוסף בעבודה עם מאיר רוז מדיקל, הוא מבחר המוצרים הרחב שלנו- מגוון ציוד רפואי מכמה מהמותגים המהימנים והמובילים ביותר בתעשייה.
אנו גם מתחייבים להעניק שירות ותמיכה יוצאי דופן לכם לקוחותינו. צוות אנשי המקצוע הבקיאים והמנוסים שלנו תמיד זמין לענות על שאלותיכם ולספק הדרכה בבחירת הציוד המתאים לצרכי המוסד הרפואי שלכם. אנו מציעים גם הדרכה ותמיכה כדי להבטיח שאתם יודעים ויכולים להשתמש בציוד שרכשתם מאיתנו, ביעילות ובבטחה.
 
יתרון מרכזי נוסף בעבודה עם מאיר רוז מדיקל הוא המחויבות שלנו לאיכות. אנו מספקים רק מוצרים מיצרנים בעלי מוניטין שעומדים בתקנים המחמירים שלנו לאיכות ואמינות. המשמעות היא שאתם יכולים לסמוך על כך שהציוד שתרכשו אצלנו יפעל כמצופה ויענה על צרכי המטופלים שלכם.
לבסוף, אנו במאיר רוז מדיקל מציעים גם שירותי תחזוקה ותיקון כדי לעזור לכם לשמור על הציוד שלכם במצב תקין ולמנוע תאונות או תקלות.
מכירת ציוד רפואי לכל סוג מרפאה - מאיר רוז מדיקל